Czy warto robić audyt strony www

Posiadanie  własnej strony www wymaga sprawdzenia, czy strona została poprawnie wykonana (chodzi o tak zwaną czystość kodu) i czy jej treść nie narusza dóbr innych osób (chyba, że jest to strona celowo tworzona z prowokatorskim zamysłem).

Nie bardzo wiadomo, jak określić nowoczesność strony. Wszystkie rozwiązania są dobre, jeżeli są skuteczne (ja sam skłaniam się do stwierdzenia,  że najlepsze są rozwiązania najprostsze). Dzisiejsza prędkość przesyłania danych nie narzuca, tak jak kiedyś, ograniczeń wobec stosowanych na stronach rozwiązań graficznych. Wydaje się jednak, że z niczym nie trzeba przesadzać.

Najskuteczniejszy audyt każdej strony internetowej ma miejsce w jej weryfikacji wśród potencjalnych klientów (odwiedzających). Jeżeli strona nie jest dobra, nie otwiera się poprawnie, czy też zbyt wolno ładuje się na niej grafika, nie będzie mieć – po prostu – odwiedzających.

Poprawnie wykonana strona zawierająca interesującą treść może być pozycjonowana, chociaż coraz częściej wydaje mi się, że szybkie i dobre wypozycjonowanie jest wynikiem treści takiej strony, faktycznie posiadającej merytoryczną wartość.

Oczywistym jest, że taka treść powinna być jedyna w swoim rodzaju (unikalna), chociażby dlatego, że każdy plagiat jest kradzieżą, a  łebmajster z definicji nie jest złodziejem.

 

2011-11-23T18:07:42+00:00 23 listopada 2011|pozycjonowanie|0 komentarzy

Zostaw komentarz

SEO Powered by Platinum SEO from Techblissonline