Pozycjonowanie witryn internetowych – fakty i mity 2012-07-19T20:20:54+00:00

Wszystko to, co napisano powyżej, jest prawdą, jeżeli stronę/witrynę planowo prowadzimy od samego początku. Z naszych doświadczeń wynika jednak, że najbardziej skutecznym pozycjonerem strony/witryny jest sam łebmajster, gdyż to on planuje od początku szczegółowo obecność w Internecie. Jeżeli specjaliści od marketingu (nie tylko w sieci) wpadną nagle na pomysł, już po założeniu strony, napisaniu i publikacji jej treści, skonstruowaniu grafiki, aby tę stronę wypozycjonować w zupełnie innych warunkach (dajmy na to za granicą), to jasno stwierdzamy, że jedyną rzeczą, jaką uczciwie możemy zrobić, to udzielić kilku bieżących porad na temat optymalizacji takiej strony/witryny, nie podejmując się jednak wcale jej pozycjonowania.

W ogóle, zgodnie z obowiązującą wykładnią Google, o pozycji strony decyduje jej wyjątkowość w treści i formie oraz jasny schemat, w który ta treść i forma są informatycznie ubrane, to wszystko zaś wynika z dobrze poukładanego zamysłu marketingowego właściciela, który potrafił ten zamysł przekazać łebmajstrowi. Czyli: jeżeli Wasza oferta jest według Googli jedyna i niepowtarzalna (dla określonej grupy klientów), to nie musicie martwić się o to, jakie wymyślać słowa kluczowe, tagi i temu podobne. Strona i tak pojawi się na początku w wyszukiwarkach (trzeba przy tym pamiętać, że robot odczytujący w sieci informacje na temat naszej strony jest tylko robotem i nie zgadnie, że najważniejsza fraza kluczowa, czyli sam adres strony, ma odnieść do klientów w Wielkiej Brytanii, jeżeli w adresie zamieściliśmy tylko polskie formy)…

Proponujemy – odpłatnie – organizowanie targetowanych kampanii reklamowych dla określonej witryny, targetowanie opierając na wybranych słowach kluczowych. Cena takiej kampanii od 30,00 USD za dzień (w trakcie jednego dnia na stronę wejdzie 1000 odwiedzających, w całości pochodzących z określonej niszy docelowej), a także kampanie AdWords w Google, zoptymalizowane pod wymagania klienta.  Kontakt i zamówienia przy pomocy formularza kontaktowego ze strony „kontakt”.

SEO Powered by Platinum SEO from Techblissonline