Jaka powinna być strona w Internecie?

Strona internetowa jest sama w sobie znakiem graficznym przekazującym pewną treść. Ze względu na specyfikę nośnika znak ten powinien mieścić się na monitorze/wyświetlaczu i tylko tam, nigdzie indziej. Faktycznie więc strona internetowa jest pewnego rodzaju plakatem, z tym, że plakat kojarzymy z papierem, ścianami, słupami ogłoszeniowymi. Niech więc monitor naszego komputera stanie się takim słupem ogłoszeń. Z wyjątkiem bardzo określonych sytuacji (na przykład czytanie e-booka online, oglądanie filmu online, słuchanie radia online) przeciętny użytkownik Internetu nie ma czasu na zgłębianie niuansów graficznych i treściowych, on chciałby wszystko mieć jasno tu i teraz, dlatego też – moim zdaniem – nie mają w marketingu internetowym racji bytu ciężkie, skomplikowane strony, wykraczające daleko poza pojęcie znaku. Znak internetowy powinien przyciągać wzrok i posiadać treść jedyną w swoim rodzaju, lecz przede wszystkim musi mieścić się na monitorze. Dlatego programowo nie tworzę – zwykle – artykułów dłuższych niż 200 słów, zdając sobie sprawę, że zaganiany użytkownik z trudem przełknie komunikat dłuższy.

2013-12-06T11:10:23+00:00 6 grudnia 2013|pozycjonowanie|0 komentarzy

Zostaw komentarz

SEO Powered by Platinum SEO from Techblissonline