POZYCJONOWANIE FAKTY 2017-08-11T14:14:37+00:00

Pozycjonowanie (optymalizacja strony/witryny pod kątem zajęcia najwyższego miejsca w wyszukiwarkach, opierając się na fakcie, że użytkownik, który się nieustannie spieszy, po wpisaniu swojej frazy w wyszukiwarce z reguły czyta wyniki tylko z pierwszej strony). To właśnie biorąc pod uwagę należy uznać, że odpowiednia konstrukcja witryny, a także treść rzeczywista, a nie wyimaginowana, windują tę witrynę w górę w wyszukiwarkach.

Wystarczająco dobry „łebmajster” zajmujący się tworzeniem naszej strony, serwisu, witryny i konserwacją powinien być świadomy podstawowych działań pozycjonujących i sam powinien potrafić i zajmować się miejscem swojego dzieła wśród publiczności. Publiczności, gdyż dobra pozycja w wyszukiwarce implikuje popularność, a co za tym idzie może przyczynić się do poprawnej konwersji.

Za Wikipedią: „SEMSearch Engine Marketing, czyli marketing w wyszukiwarkach – ogół działań promocyjnych (kampanie linków sponsorowanych, pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW), które mają na celu uzyskanie jak najlepszych pozycji serwisu w (zarówno naturalnych, jak i płatnych) wynikach wyszukiwania, na wybrane słowa / frazy kluczowe wpisywane przez użytkowników w zapytaniu do wyszukiwarki. Marketing w wyszukiwarkach dobrze opisuje następujące równanie SEM = SEO + PPC, gdzie SEO oznacza „Search Engine Optimization” – w Polsce bardzo często używa się terminu „pozycjonowanie”, a PPC „Pay Per Click” czyli płatne za kliknięcie w link

[. SEO jest procesem długofalowym, czasami pierwsze efekty optymalizacji będą widoczne po kilku tygodniach, czy miesiącach. Dużą niedogodnością jest brak jasnych standardów ze strony Google, co powoduje duże niejasności w temacie dozwolonych i skutecznych praktyk. Poważnym problemem są serwisy wykonane całkowicie w technologii Flash, która nie jest przyjazna wyszukiwarkom, a pozycjonowanie takich serwisów wymaga wielu dodatkowych zabiegów. Ważnym aspektem jest również wybór CMS (Content Management System), czyli programu do zarządzania treścią strony i jej aktualizacji. Według amerykańskich badań jest to najbardziej efektywny kanał e-marketingowy. PPC jest doskonałym narzędziem taktycznym, które świetnie nadaje się do błyskawicznych akcji promocyjnych, kampanii okolicznościowych, czy tematycznych. Dzięki możliwości szybkiego uruchomienia kampanii oraz modelowaniu haseł i fraz oraz wysokości „bidów” (maksymalna cena za kliknięcie) jest narzędziem bardzo elastycznym. Ważny aspekt to płatność za kliknięcie, czyli klient nie ponosi żadnego kosztu za wyświetlenie reklamy. A do tego internauci bardzo pozytywnie odbierają takie formy reklamowe ze względu na przyjazną, tekstową formę oraz wysoką wartość informacyjną.”

SEO Powered by Platinum SEO from Techblissonline