Strona tradycyjna dostosowana do urządzeń mobilnych (smartfony i tablety)

Strona tradycyjna dostosowana do urządzeń mobilnych (smartfony i tablety) to od niedawna żadna nowinka technologiczna. To już oczywista oczywistość i konieczność. Nadeszła cywilizacja urządzeń mobilnych (smartfonów i tabletów), przez niektórych nazywana cywilizacją kciuka, a one nie mają tradycyjnych dużych monitorów i wcale nie jest taką oczywistą konwersja internetowych stron tradycyjnych tak, aby otwierały się bez przeszkód na małych ekranach. Oczywiście urządzenia mobilne są związane z pośpiechem, brakiem czasu, wyścigiem szczurów i jak tam kto woli, co narzuca inną konieczność. Tradycyjne głębokie portale przestają mieć rację bytu w przypadku małych i średnich przedsiębiorstw, klient bowiem przewijając informacje na smartfonie szuka przede wszystkim danych kontaktowych. Dotarły do mnie informacje, że Google będzie karać w wyszukiwarkach strony niedostosowane do nowych wymagań urządzeń mobilnych. Staje się więc koniecznością dostosowanie strony tradycyjnej do nowych czasów (patrz nasza oferta).

2017-08-11T14:14:39+00:00 10 grudnia 2013|pozycjonowanie|0 komentarzy
SEO Powered by Platinum SEO from Techblissonline